Platforma za digitalizaciju poslovanja

Obezbeđuje i prati vaš  brzi rast


eBiz - Integrisani set poslovnih aplikacija

eBiz je poslovno rešenje bazirano na Odoo platformi, namenjeno malim, srednjim i velikim preduzećima, a pokriva CRM, ljudske resurse, prodaju, eCommerce, finansijsko i magacinsko poslovanje.

Odoo je jedan od najpopularnijih ERP sistema koji pokriva sve funkcionalne i poslovne zahteve firme. Sistem je u potpunosti skalabilan i modularan, njegovi moduli se mogu koristiti kao zasebne aplikacije, ali se isto tako mogu integrisati u kompletan poslovno informacioni sistem.


Odoo je vodeći paket integrisanih aplikacija za upravljanje poslovanjem i jedan od najbrže rastućih ERP-a na svetu. Ovaj softver nudi širok spektar aplikacija integrisanih u jedno jedinstveno rešenje sa automatizovanim procesima.

Sa godišnjim rastom od 60%, Odoo je jedno od najčešće instaliranih poslovnih rešenja.

Zašto je Odoo pravo rešenje za vaše poslovanje?

Odoo je mnogo više od ERP-a. Digitalna platforma kombinuje širok spektar poslovnih aplikacija sa kojima možete zaista sveobuhvatno podržati svoje poslovanje. Odoo ima modularni dizajn koji vam omogućuje da lako dodajete aplikacije u skladu sa rastom vaše kompanije.

Odoo menja pravila poslovanja

Više vam nije potrebno mnoštvo različitih rešenja da biste upravljali svojim poslovanjem. Odoo objedinjuje sva rešenja pod jednim krovom, tako da su integracije i skupi modeli licenciranja stvar prošlosti.

Odoo je sistem otvorenog koda, što mu omogućuje brz rast i veliki broj najsavremenijih aplikacija, čineći ga jedinstveno fleksibilnim i opšte prihvaćenim. U poređenju sa drugim ERP sistemima, lakši je za korišćenje i istovremeno pokriva širi spektar poslovnih procesa.

Za koga je Odoo?

Odoo je posebno interesantan za brzorastuće kompanije. Imple-mentacija može da krene sa izuzetno malim softverskim rešenjem, a potom, kako se kompanija razvija, da se postepeno dodaju nove funkcionalnosti. Fleksibilan i modularan pristup najbolje funkcioniše na primerima SME, jer obezbeđuje slobodu poslovanja i mogućnost brze adaptacije.



Zašto izabrati Odoo?

Skalabilan za bilo koju vrstu poslovanja

Snaga Odoo-a leži u njegovoj modularnosti: podjednako odgovara malim i velikim kompanijama. Aplikacije se mogu dodati u vašu bazu podataka kad god vam zatrebaju. Stoga, rešenje može da prati vaš rast i vaše poslovne potrebe u razvoju na duge staze, bez ikakvih ograničenja. Bez obzira na vrstu posla ili nivo znanja korisnika, dostupan je svima zahvaljujući intuitivnom korisničkom interfejsu.

Otvoreni kod i Odoo apps store

Odoo-ov model otvorenog izvornog koda je omogućio uključivanje hiljade programera u kreiranju stotine aplikacija. Pored glavnih 60+ zvaničnih aplikacija, Odoo je pokrenuo Apps store u kome se nalazi 30-tak hiljada aplikacija i modula razvijenih od strane Odoo partnera i zajednice, a koje pokrivaju raznovrsne poslovne potrebe. Nije potrebna posebna integracija između njih. Odoo moduli savršeno su integrisani međusobno, čime se obezbeđuje laka i efikasna automatizacija poslovnih procesa.

Transparentna i konkurentna cena

U globalnoj ponudi ERP i CRM rešenja Odoo stoji uz rame najskupljim rešenjima kao što su SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, itd. A u nekim modulima ih i nadmašuje. Još jedan faktor kojim se Odoo razlikuje je njegova cena. Odoo se izdvaja od konkurencije tradicionalnih ERP-ova zahvaljujući svojim transparentnim i veoma konkurentnim cenama.

Zatražite prezentaciju!

Ako želite da vidite demonstraciju rešenja zatražite prezentaciju.

Enterprise verzija

Elementi koji utiču na cenu:

Broj korisnika: 10 EUR / mesečno
Broj aplikativnih modula: od 6 do 24 EUR / mesečno po modulu (vidi spisak modula)
Utrošeno vreme inicijalne implementacije: od 25 EUR / po satu
Infrastruktura: Sopstvena oprema ili Odoo Cloud

Naša ponuda

Primer moguće implementacije:

Za inženjerske firme

Na bazi 10 korisnika 

  • Prodaja, Nabavka, Skladište, Projekti, Dokumenta, Troškovi, Help Desk, Field Service
  • Tip hostinga: Odoo.sh
  • 100 sati inicijalne instalacije
  • 2 sata mesečne podrške
  • Personalizacija dokumenata  

Za trgovinske firme

Na bazi 5 korisnika

  • Prodaja, Nabavka, Skladište, Web Shop,  Finansije i Računovodstvo, PayPal, eMail Marketing
  • 150 sati Inicijalne implementacije
  • 150 sati Inicijalne implementacije
  • 2 sata mesečne podrške
  • Personalizacija dokumenata

Za proizvodne firme

Na bazi 10 korisnika 

  • Proizvodnja, Prodaja, Nabavka, Skladište, Projekti, Dokumenta, Računovodstvo, Planiranje, Kvalitet
  • 200 sati Inicijalne implementacije
  • 200 sati Inicijalne implementacije
  • 2 sata mesečne podrške
  • Personalizacija dokumenata

Zainteresovani ste za eBiz rešenje?

Kontaktirajte nas za ponudu ili za dodatne informacije.