Kako početi ?
Registruj se
Popuni formular sa neophodnim podacima
Instalacija
Po prijemu Vaše prijave u roku od 24 sata biće izvršena potrebna instalacija
Obezbedi parametre za pristup SEF-u
Samostalno ili uz našu pomoć izvrši registraciju na portalu SEF
Počni sa korišćenjem
Prijavi se na svoj eFaktura+ sistem i počni sa korišćenjem sistema
7 miliona + korisnika koristi Odoo da bi unapredilo svoj biznis.
Pridruži se i obezbedi bolje mesto za svoju kompaniju.
Ključne karakteristike rešenja
FAKTURE-SEF
Sistem generiše i čita fakture u UBL formatu.
Komunikacija sa SEF-om je dvosmerna.
SERVISI
Podaci o poslovnim partnerima NBS.
XML Izvodi banaka.
KOMUNIKACIJA
Interna i eksterna komunikacija korisnika sistema putem e-maila i chat-a.
MAGACIN
Prijem i otprema robe. Podržan rad sa više magacina i više magacinskih lokacija. Opciono korišćenje bar kod tehnologije u magacinskim operacijama.
Kreiranje faktura i slanje na SEF
Fakture se mogu kreirati na dva načina:
- Automatski, na bazi prethodno prihvaćenih ponuda
- Ručno, unosom podataka o kupcu i stavkama artikala ili usluga i svih ostalih obaveznih podataka koje očekuje SEF
Za slanje na SEF dovoljan je jedan klik, posle čega je faktura uspešno prosleđena na portal SEF-a. U slučaju da postoji neka nepravilnost u podacima, dobija se povratna informacija od SEF-a o nepravilnosti.
Postupak za slanje knjižnih odobrenja i avansnih faktura je identičan.
Faktura se može proslediti kupcu i direktno na email, takođe jednim klikom.
Preuzimanje faktura sa SEF-a
Nove fakture prispele na SEF se po pravilu preuzimaju jednom dnevno, automatski. Opciono, može se pokrenuti prenos i ručno, iz korisničkog interfejsa. Fakture preuzete sa SEF-a se smeštaju u knjigu ulaznih faktura (KUF) sa svim podacima, uključujući i priloge. Nakon ovoga, pokreće se proces odobravanja plaćanja koji može biti višefazni.
U slučaju da je na SEF-u bilo promena za prethodno preuzete fakture, vrši se adekvatna izmena u podacima preuzete fakture.
eFaktura
Paket osnovnih funkcija
Hosting
Cloud instalacija sa posebnom bazom podataka. Backup, i monitoring rada. e-mail podrška 5GB prostora za podatke.
Adresar, Kalendar
Adresar poslovnih partnera, pojedinaca i privatnih kontakata, integrisan sa prodajom i nabavkom. Privatni i izajednički kalendar opšte i posebne namene.
Interna i eksterna komunikacija
Komunikacija putem e-maila sa partnerima direktno iz programa. Interna komunikacija zaposlenih putem poruka. Istorijat svih promena nad dokumentima.
Nabavka
Formiranje i slanje porudžbenica dobavljačima. Direktan prijem faktura dobavljača putem e-maila. Preuzimanje faktura dobavljača sa SEF-a. Procedura odobravanja ulazne fakture. Kreiranje ulazne fakture i evidencija plaćanja. Analiza o prodaji po dobavljačima, periodima i drugim relevantnim parametrima.
Prodaja
Formiranje ponuda, profaktura, faktura, avansnih faktura i knjižnih odobrenja. Slanje na SEF ili direktno e-mailom korisniku, sa jednim ili više priloga.
eFaktura+
Paket proširenih funkcija
Servis NBS
Ažuriranje kjučnih podataka o partnerima posredstvom web servisa Narodne Banke Srbije.
Izvodi banaka
Import izvoda banaka u XML formatu, evidencija plaćanja i povezivanje sa neplaćenim fakturama.
Cenovnici
Neograničen broj prodajnih cenovnika, prema kategorijama kupaca, valuti ili akcijama.
Magacin
Šifarnik artikala i usluga, magacinske lokacije, prijem i otprema robe, istorijat kretanja od dobavljača do kupaca. Kompletna integrisanost sa nabavnom i prodajnom funkcijom.
Odoo ERP proširenje*
Sistem se može dograditi do kompletnog Odoo ERP sistema bez posebne migracije podataka. Za više informacija pogledaj https://www.irvas.rs/ebiz
Paket osnovnih funkcija eFaktura
15 .00 Eur / mesečno
- Broj korisnika: 1
- Kreiranje i slanje faktura kupaca direktno i /ili preko SEF-a
- Kreiranje porudžbenica, preuzimanje faktura sa SEF-a
- Interna i eksterna komunikacija putem e-maila i "chat" porukama
Paket proširenih funkcija eFaktura+
50 .00 Eur / mesečno
- Broj korisnika: 5
- Servisi: NBS, import bankarskih izvoda
- Neograničeni broj cenovnika
- Magacinsko poslovanje
Zainteresovani ste za eFaktura rešenje?
Kontaktirajte nas za dodatne informacije.